Jak dojechać? - kliknij



Podnośnik nożycowy, diagnostyczny M40-45ATPG RJ

Dźwignik ROTARY MIRACH 40 jest przeznaczony do podnoszenia pojazdów samochodowych o masie całkowitej maksymalnie do 4000 kg. ROTARY MIRACH 40 wykonane są w wersjach naposadzkowej i podposadzkowej. Na przedniej części pomostów znajdują się rampy najazdowe stanowiące wjazd na dźwignik. Po podniesieniu najazdów do góry pokrywy zmieniają pozycję zabezpieczając pojazd przed zjechaniem z dźwignika (w wersji podposadzkowej). Po drugiej stronie (w wersji na posadzkowej) rolę zabezpieczeń mechanicznych pełnią ograniczniki. ROTARY 40 posiada trzy rodzaje zabezpieczeń. Pierwsze z nich, stalowe listwy zębate, stanowią zabezpieczenie mechaniczne przed samoczynnym opadaniem dźwignika. Odblokowywanie listew realizowane jest pneumatycznie. Drugie zabezpieczenie stanowi sygnał dźwiękowy, uruchamiający się tuż przed całkowitym opuszczeniem dźwignika. Dźwigniki progowe wyposażone są dodatkowo w zabezpieczenie uniemożliwiające opuszczenie ich przy wysuniętych przedłużkach. Trzecie zabezpieczenie stanowi fotodioda wyłączająca dźwignik gdy w czasie opuszczania pomiędzy najazdami znajduje się przeszkoda lub gdy najazd prawy jest uniesiony na inną wysokość niż najazd lewy. Podnoszenie i opuszczanie najazdów dźwignika odbywa się na drodze hydraulicznej. Napęd stanowi silnik elektryczny (trójfazowy). Zasilanie pneumatyczne służy do odblokowywania zabezpieczeniamechanicznego. Integralną część dźwignika stanowi pulpit sterowniczy. Jest on wyposażony we włącznik sieciowy, przycisk podnoszenia i opuszczania oraz przycisk blokady mechanicznej. W wersjach przystosowanych do pomiaru geometrii pojazdów, oznaczonych AT, znajduje się dodatkowo przełącznik do blokowania lub zwalniania tylnych płyt przesuwnych. W wersji PG z "szarpakami" na konsoli znajduje się dodatkowy przełącznik umożliwiający unoszenie lub opuszczanie dźwignika lub użytkowanie "szarpaków".
 Aktualnie 1 przeglądających serwis ( 160564 wszystkich odwiedzin )
      Projekt&Wykonanie TiM-NET